Welcome to Saigon, brotha!

Nu kommer jag med en enorm nyhet till er, sitter ni? Bra. Jag har lämnat Sverige och flyttat till Vietnam, Ho chi ming. Jag har inte hunnit att skriva om det här för allt har varit så stressigt att hinna med flytt och allting. Men nu är allt klart och jag kan koppla av och äntligen dela med denna nyhet till er. 
Låt mig börja från början.
 
Jag skrev innan att jag hade ett par idéer som jag funderade på och en av dessa var att flytta till Vietnam och jobba, mesta dels som en privat engelska lärare. Jag har varit i Vietnam på semester innan och jag blev väldigt fascinerad över landet och under min resa så fick jag lite kontakter som nu erbjöd mig jobb som engelska lärare samt hjälp med lägenhet så allting är fixat.
 
När allt var redo så åkte jag med en gång på måndagen. Jag har massa att skriva om och visa men klockan är 01:30 här och jag behöver min sömn så, until next time.
Kategori: Allmänt Taggar: Flytt, Lärare, Vietnam, utomlands;
Kommentera inlägget här: