Im VIP bitch!

Gooodmorgon! Fredagen var allt annat än jag hade tänkt, jag trodde jag skulle bara ta det och och softa med en kompis en sen sticka hem hyffsat tidigt men istället kom jag hem 06:30.
 
Det började som planerat, jag gick hem till en polare och snackade lite skit sen kom en annan som heter Adam vid 10 tiden och vi stack in till stan på en gång för att se ifall det fanns något skoj att göra. Vi gick runt överallt men det var helt dött och kallt så när vi började känna för att avsluta och sticka hem så mötte vi på två tjejer på gatan genom att få frågan "vad tycker ni om mops?" och efter någon minut av ett härligt samtal om hundar så frågade en av tjejerna om vi ville följa med till nattklubben "Victoria" eftersom hon känner Dj:n och kunde släppa in oss som VIP, hur kunde vi säga nej?
 
Jag säger här och nu...I can't dance. Men det stoppade inte mig, jag gjorde mina white boys moves och förförde hela golvet (eller så kickade min alldeles för höga överdrivna fantasi inoch alla ögon som stirrade av avundsjuka var i själva verket av embarrassment) Men vi hade kul och var där tills stängning och kom inte hem som sagt förrens halv 7 på morgonen.
 
Idag får jag se vad som händer, är planerat att umgås med vännermen få se, I'll let you guys know.
Stay dedicated, deuces!
 
Kommentera inlägget här: