Way to full

Jag har inte mått så bra det senaste dagarna, helt slö och en huvudvärk som har tagit kål på mig men nu är jag bättre än någonsin!
 
Jag vill aldrig mer se mer mat! Wow, trodde aldrig att jag skulle säga det, men idag har jag ätit mer än mänskligt möjligt. Håller på göra en ny video till er, bör vara klar i övermorgon så jag tänker vänta med att säga vad videon handlar om. Men idag var en vilodag så vi tänkte göra en ny video så vi stack till XXXXX och käkade ihjäl mig, det var meningen att gå till alla andra ställen också men jag klarade inte av det, var tvungen att sticka hem och lägga mig. 
Senare på dagen så fick jag en förfrågan om jag ville hänga med ut och käka och även om jag var mätt så sa jag självklart ja eftersom "Jag äter inte för jag är hungrig, jag äter för jag älskar mat" en quote som bevisar vilken gluttony jag är.  Men vi stack till ett ställe som jag inte kommer ihåg namnet, men det blev hotpot iaf och efter det så avslutade vi dagen med frozen yoghurt. Nu sitter jag med en fullproppad mage och hatar mig själv för jag vet att jag kommer göra samma sak imorgon.
 
I haven't been feeling so well these last few days, I've been slow and have had a headache that's been killing me, but now im better than ever!
 
I never want to see food again! Wow, I never thought I would say that, today I have eaten more than humanly possible. Im doing a new video for you guys, it should be done the day after tomorrow so I will wait to say what the video will be about. Today was a restday so we wanted to do a new video so we went to XXXXX and ate myself to death, we were meant to go to all the other places today and finish the video but I couldn't do it, I had to go home and rest.
Later that day, Andreas asked me if I wanted to go and eat with him and Nha and even if I was full I of course said yes because "Im not eating because im hungry, im eating because I love food" a quote that shows how gluttony I really am. We went to a place which name I can't remember but we had hot pot and later we finished with frozen yoghurt. Now im sitting here with a fully packed stomach and hating myself for I know that I will do the same thing tomorrow. 
 
Not a good picture but frozen yoghurt from "yoghurt space"
Kategori: Allmänt Taggar: Food, Hot pot, Video, Vietnam, Yoghurt;
Anonym:

Mums :D

Anonym:

You eat like Monster =P

Svar: You should have seen me when I was younger, could eat twice as much :P
Christian "Cee" Mörner

Kommentera inlägget här: