Halloweeeeeen~

Jag har aldrig varit så förtjust i halloween sen jag var ett barn, jag älskade att klä ut mig och bara gå ut och ha skoj men i sverige så gör man inte det när man växer upp, då klär vissa ut sig och bara festar. När jag fick höra att halloween är stort i Ho chi minh så hade jag en liten bild hur det skulle vara...men inte så här stort.
Att bara gå ett par meter kunde var en utmaning i sig. Det var inte så många som klädde ut sig seriöst utan många nöjde sig bara med lite dålig röd färg som skulle likna blod och så hade dom skoj med det. Kvällen var väldigt lyckad, pratade med människor från världen över och drack alldeles för mycket...att jag överlevde moppe turen hem krävdes hjälp av en änglavakt.
Tror vi beställde in 4st såna här och varje är 3l...som sagt, ett mirakel att vi kom hem
Det togs många fler bilder men det har blivit strul med dom så jag får lägga upp dom någon annan dag.
Happy late halloween!
Kategori: Allmänt Taggar: Halloween, Ishouldn'tbealive, Vietnam;
Kommentera inlägget här: