Getting serious

Medans jag sitter här och ska kolla på percy jackson filmen med en 2l sprite och två chips påsar som jag köpte för totalt 10 kr så vill jag först gå igenom de senaste två dagen. Gårdagen började som vanligt med ett gympass på morgonen men efteråt så ville vi belöna oss lite så vi stack till en bbq buffe som heter "Sumo bbq" så jäkla gott! Man grillar så mycket kött/fisk som man vill, jag började nästan få ett dåligt samvete så mycket jag kunde ha ätit. Efter det så hände det inte mycket alls, en hemma kväll där jag fick chans att kolla ikapp på lite serier.
 
Idag va nästan detsamma, gym på morgonen...nästan dödad av en alien insekt..wait what?  Näe jag sa inget, Vietnam är toppen, kom ner! Efter passet så var jag tvungen att ta hand om vuxen affärer såsom betala räkningar *suck* Men sedan så bjöd Andreas på Korvstroganoff! eller ja, så nära korvstroganoff man kan komma här :P men det var gott, nästan lika goda som mina swedish meatballs.
 
Denna veckan kommer för det mesta att enbart handla om affärer, måste komma igång med det ideér som jag har haft. Jag hoppas att få dela med mig allt som jag slipar på men än så länge måste jag hålla för mun.
 
 
While im sitting here and are about to watch the Percy Jackson movie with a 2l sprite and two chips bags that a bought for only 10 kr, I want to go through the last two days. Yesterday started as usual with the gym at the morning but we went afterwards to treat ourself to some bbq buffe that's called "Sumo bbq" So damned delicous! You grill as much meat and fish as you want, I almost got a bad conscience as much as I could eat. Not much happened after that., an evening by my self so I could watch some series that I was behind.
 
Today was almost similliar to yesterday, gym at the morning...almost killed by a alien bug...wait what? I didn't say anything, Vietnam rocks, come down here!  I had to take care of some adult stuff after the workout like paying the bills *sigh* But after that, Andreas treated us to some "korvstroganoff" or well..as close to korvstroganoff that you can come in Vietnam :P But it was good, almost as good as my swedish meatballs..
 
This week will mostly be about buisness, I need to get started with all the ideas that I have. I hope to be able to share it with you soon but for now I have to keep my mouth sealed.
 
 Getting hungry again just by looking at this picture
It may not look that big now...BUT IT COULD FLY!
10 min after I took the picture, ithe snacks was long gone
Kategori: Allmänt Taggar: Buisness, Monster, Vietnam, alien, bbq buffe, foooood, insekt;
Anonym:

Wow, 2 cockroachs, what are they doing? =))

Svar: I don't want to know :P
Christian "Cee" Mörner

Kommentera inlägget här: