First step to Hollywood

Kom precis hem efter jag la upp förra inlägget. Skorna är inköpta, ska vara med i en reklamfilm och ätit gott...wowow hold on, what?...va? aha reklamen? Medans vi letade efter skorna så skulle även Cuc Anh skriva på ett kontrakt för en reklamfilm men det blev att jag också ska vara med. Jag har inte så stor koll på alla detaljer eftersom alla pratade Vietnamesiska och Cuc Anh fick översätta vad som hände men på lördag morgon så ska vi spela in reklamen...klockan 7..kill me now.  Efter allt det så gick vi och åt på en ny japanskt restaurang som precis hade öppnas, vilket fick helt klart godkänt.
Ska "försöka" lägga mig tidigt idag eftersom imorgon kommer nog vara ganska fullpackat, kommer förhoppningsvis få fortsätta på mina affärer som jag har på gång.
 
 
I just came home after I posted the last blog entry. The shoes are bought, gonna be in a commercial and ate good food...wowow hold on, what?...what? ah the commercial? While we were looking for some shoes, Cuc Anh had to be in a meeting for a commercial she were gonna do but it turned out that I will also be in it. I didn't really know what went on because everyone spoke Vietnamese and only Cuc Anh translated what was happening but we will film it on saturday morninig...at 7 AM...kill me now. After that, we went and ate at a new japanese restaurant that just opened, it passed with flying colors.
I will "try" to get to bed early today because tomorrow will probably be packed, will hopefully be able to continue my businesses that I have going.
 
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: Affärer, Cuc Anh, Food, Reklam, Vietnam;
Kommentera inlägget här: