Day of the shooting

Vilken lång dag det var idag, vaknade 5 på morgonen och stack 6 till reklam inspelningen. Det var en jätte rolig upplevelse och jag vill tacka dom som spelade in (vet inte namnet för gruppen som gjorde reklamen) för dom var väldigt schyssta och tog bra hand om mig. Engelskan var inte den starkaste sidan hos vissa så jag kunde inte prata med så många men det var ändå en härlig stämning, blev bjuden på kfc och ris med kycklingen och annat. Värmen var ganska skön för det blåste perfekt vissa tillfällen så jag var ute i solen ganska mycket...för mycket för nu är jag helt röd.  Inspelningen varade kanske till klockan 5 på eftermiddan och min roll tog kanske bara 5 min att göra så det var väldigt lungt för min del. Det är spännande att se hur det kommer se ut sen när allt är klart, och hur dålig min del är för som sagt så blev jag väldigt röd... 
Men som tack så fick jag ett par Havaianas flipflops och eftersom min roll var så liten så är jag väldigt tacksam för dom
 
Efter inspelningen så stack Jag, Cuc Anh, Andreas och Nha till "King BBQ" där vi åt bbq och hotpot, dom sa att det här stället var det bästa hotpot stället och jag tror att jag kan hålla med. Men vad är en middag utan dessert? Så vi stack till ett japanskt glass ställe som heter "MOF" och käkade oss glada.
 
Nu ska jag bara sova som ett barn och se vad söndagen har att bjuda på.
 
 
What a long day it has been, woke up at 5 O'clock in  the morning and went of to the commercial shooting at 6. It was a really fun experience and I would like to thank those who made the commercial (don't know the name of the company) because they were really cool and took good care of me. English wasn't the strongest side for some of them so I couldn't talk with so many but it was a nice mood, they treated us to KFC, rice with chicken and some more. The heat was pretty nice cause the wind was perfect sometimes, so I was out in the sun quite a lot...too much so now im red all over.
The recording hold on to almost 5 in the evening and my part took maybe only 5 min to do so I had it pretty easy. It is exciting to see how it will look, and how bad my part is because as I said...I was red.
But as a thank you I got a pair of Havaianas flipflops and because my part was so small, im really grateful for them.
 
After the recording me, Cuc Anh, Andreas and Nha  went to "King BBQ" where we ate bbq and hotpot, they said it was the best hotpot place and I think I can agree on that. But what is a dinner without dessert? So we went to a japanese ice cream place that is called "MOF" and ate us happy.
 
Now I will sleep like a baby and see what sunday has to offer.
 
 
naaaw so sweet
Kategori: Allmänt Taggar: Glass, Ice cream, Inspelning, King BBQ, MOF, Vietnam;
Kommentera inlägget här: