Left behind

Nu sitter jag själv efter att ha lämnat Atko och Andreas vid bussen till Nha Trang (Ett riktigt härligt badområde) och jag ska antagligen dit imorgon för lite semester...jag vet vad ni alla tänker nu "Ska du ta semster MEDANS du har semester?!?!" But I'm doing this for you guys! Jag offrar mig själv och min tid för att åka till en härlig strand med en kokosnöt i handen för att kunna ha något att skriva om, the things I do for you..
 
Men annars har jag inte så mycket att blogga om, vi har ätit lite överallt för att försöka ge Atko "The real Vietnamese experience" men vi gick även på massage i förrgår! Min andra gång som jag har gått på "riktig" massage, inte fötter eller något utan body massage. Till skillnad från första gången så var detta mycket bättre, blev utskrattad första gången för jag inte visste vad som hände.
 
Nu är jag äntligen strax klar med videon, har försökt på att fixa ett intro som har tagit lite extra tid att fixa, lägger upp den ikväll eller på morgonen beroende hur snabb datorn vill vara.
 
 
Im sitting here all alone now after taking Atko and Andreas to the bus to Nha Trang (A really nice beach place) and I will probably go there tomorrow for some vacation...I know what you are thinking now "Will you take vacation WHILE you are on vacation?!?!" But im doing this for you guys! Im sacrificing myself and my time to go to a beautiful beach with a coconut in my hand to have something to write about, the things I do for you..
 
But otherwise I don't have so much more to blog about, we have eaten pretty much everywhere to try and give Atko "The real Vietnamese experience"  but we did also go to a massage parlor! It's my second time that I've had massage for "real"  not feet or anything but full body massage. This time was much better compared to the first time, then I got laughed at for not knowing what to do :(

But now im almost finally done with the video, been trying to fix a intro that have taken some extra time to fix, will put it up tonight or tomorrow morning depending how fast the computer wants to be.
Kategori: Allmänt Taggar: Andreas, Atko, Massage, Nha trang, Video, Vietnam;
Kommentera inlägget här: