Still here

Söndagen börjar gå mot sitt slut och jobbet närmar sig...men det har varit en bra helg! Fredagen gick ut på att vara med en kompis, en lugn men skön dag. Lördagen så blev det födelsemiddag på Jensens för en vän som fyller år imorgon med presenter, blev en toppen dag där med. Söndagen a.k.a "tvättdagen" har varit lika lugn som alltid, en snabb visit till gröna lund men annars så har det bara varit städ och tvätt och slutar dagen med serier/filmer.
 
Klockan är snart 22:00 vilket betyder att det är fem timmar kvar till jobb...missförstå mig inte, jag älskar verkligen mitt jobb men känns så himla enformigt just nu eller så är det bara hösten som förstör mig...jäkla kyla.
 
Ska kolla på en ny serie som precis kom ut "Atlantis" jag ger en rate imorgon om den är värd att se, Peace out.
Kommentera inlägget här: