Can't sleep

Eftersom jag inte kan sova så tänker jag berätta om det konstigaste jag har varit med om i Vietnam. Jag har gått på bio ett antal gånger och det är i stort sett precis likadant som i Sverige förutom en sak...man kan köpa pizza. Vem fan köper en pizza och käkar på bio?! Kan bara tänka mig vad skulle hända ifall jag kom in med en kebab pizza när jag går in på bio när jag kommer till sverige, skulle bli utkastad på en gång.
Jag kan inte säga vad som är rätt eller fel för jag är långt från hemma men för en svensk så skulle det inte ens komma på frågan att köpa en pizza på bio.
 
Because I can't sleep I will tell you about the weirdest thing I have noticed in Vietnam. I've gone to the cinema a couple of times and it's almost exactly like in Sweden except one thing...You can buy pizza. Who the hell buys a pizza and eats in the cinema?! I can only imagine what would happen if I came in with a kebab pizza to the cinema in Sweden, I would get thrown out immediately.
I can't say what's right or wrong because im long way from home but for a Swede we wouldn't even think about buying pizza at the cinema.
Kommentera inlägget här: