friiiiiday!

Jag har sett fram emot den här helgen så jäkla mycket, inte för jag har planerat in något, kommer nog bara hänga med någon kompis. Men jobbet den här veckan har varit ett helvete, första gången jag har blivit arg. Den riktiga team leadern för teamet som ska packa upp alla paket till mitt bälte har gått på semester och så har en substitute fått tagit över...and it's been hell. Det är inte hans fel, jag gillar honom, gör alltid sitt bästa. Men det har bara varit kaos och jag sa till min chef att jag kommer INTE vara på samma position som jag har vart de senaste veckorna och eftersom han är en awesome chef så fixar han mig till en annan position.
 
Måste även tipsa om en ny serie som har stor potential - The tomorrow people
Tror den kan bli en bra hit eller en stor flop om dom gör den för cliché.
 

Lite äldre bild men alla nyare bilder försvann när min iphone dog, ska komma nytt!
 
Aja nu ska jag raka, duscha och käka sen så drar jag ut.
Stay strong~
Kategori: Allmänt Taggar: Jobb, Tomorrow people, fredag, helg;
Kommentera inlägget här: