What am I doing?

Medans jag väntar på att dom ska reparera min AC ännu en gång så slår det mig...vad håller jag på med? Jag har lämnat allting, ett bra jobb som jag älskade, min lägenhet och mina vänner, hela mitt liv lämnade jag för en chans att lyckas. Den korta tid jag har varit här har varit roliga och lärorika , min vietnamesiska blir bättre och bättre så jag ångrar absolut ingeting. Men ibland t.e.x när man står fast i ett traffikljus medans en regnskur öser ner på en när man inte har något skydd, då, just då börjar jag tänka "Vad gör jag här?".
 
Men nu ska jag ivägg till gymmet och efter det vet jag inte ännu.
 
 
While I wait for them to repair my AC once again, I get hit by a sudden realization...what am I doing? I've left everything, I good job which I loved, my apartment and my friends, I left my whole life for a chance to make it. The short while I've been here have been fun and educational, my Vietnamese is getting better and better so im not regreting anything at all. But sometimes like when you are on your bike and waiting for the signal to turn green while a rainfall pours down on you when you down't have any protection, then, just then I start to think "What am I doing here?".
 
But now im of to the gym but what happens after that I do not know yet.
Kategori: Allmänt Taggar: AC, Realization, Vietnam;
Kommentera inlägget här: