The Black cat

Enda sen jag först fick höra talas om det här stället sen förra gången jag var i Vietnam så har jag viljat testa den här burgaren och jag blev inte besviken! Jag var ganska rädd att burgaren skulle vara för torr eftersom den är så stor men den var precis lagom, skulle dock behöva lite dressing till. Både Carls Jr och Max är godare än denna men jag ger ändå Black cat höga betyg, 7.7/10.
Ska jag även skämmas över att jag beställde oreo cheesecake till efterrätt?
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: Black cat, Burgare, Gluttony, XXXXL burgare;
Robin:

O_O Vilket jävla monster till hamburgare!

Svar: Och det här var inte ens den största! Ska komma tillbaka och köra den dubbla :D
Christian "Cee" Mörner

Robin:

Haha! Åh herre jävlar xD The black cat I Vietnamn alltså? Ska lägga det namnet på minnet ;)

Svar: Do it! ^^ Du kommer inte bli besviken!
Christian "Cee" Mörner

Robin:

Det där måste jag fan tipsa min bror om. Han lär ju vara rätt så tunn efter sitt jobb utomlands, kort sagt. Han behöver äta upp sig xD Tack bro!

Svar: Vilket land jobbar han? :) Your welcome brah
Christian "Cee" Mörner

Kommentera inlägget här: