Guest incoming

Sitter och är ganska rastlöst efter en typisk dag med gym, äta, äta och återigen äta. Har hållt på med videon som jag har pratat om, imorgon hoppas jag att vi hinner med det sista och att jag hinner redigera men det kommer bli ganska svårt eftersom jag kommer ha en gäst hos mig, en "barndoms" vän till Andreas. 
Så jag har vart tvungen att snygga till lägenheten lite, inte för den inte alltid är skenande ren...
Han landar 01:00 så jag ska kolla på kick-ass 2 och vänta ut tiden tills vi måste sticka till flygplatsen och hämta honom.
 
 
Im sitting here and am pretty restless after a typical day with gym, eating, eating and once again eating. I've been working on the video I've been talking about, I hope I will finish the last bit tomorrow and that I will finish the editing but it may be a little tough because I will have a guest, a childhood friend of Andreas. So I had to tidy up the apartment, not that it's not always shining clean...
He will be landing 01:00 so I will watch kick-ass 2 and wait of the time before having to head out to the airport and pick him up.
 
 
 One of the places we ate at
Kategori: Allmänt Taggar: Eating, Vietnam, besök, guest, kick-ass 2, Ätit;
Kommentera inlägget här: