And then god said "Let it be air!"

Äntligen har jag fått min fläkt som jag blev så förälskad i, ohh happy days~ Men AC killarna som skulle fixa min AC försvann med den istället, tror att dom kommer tillbaka med den imorgon..svårt att förstå när dom inte kan engelska eller så har jag blivit rånad...
Åt pizza för första gången idag också, den var god. Pizzan påminnde väldigt mycket som en fryspizza i sverige men den funkade, den gjorde sitt jobb, jag blev mätt och belåten. Imorgon ska jag hämta ett par tavlor som jag har köpt som jag ska sälja i Sverige, lite extra fickpengar är alltid bra.
 
Just de, jag och Andreas hade även en tävling på gymmet. På två veckor så skulle jag ta mer än han på två grenar och vi hade tävlingen idag, sadly I did not won så vadet var att förloraren skulle laga middag.
You may have won the battle but you haven't won the war!
 
 
I have finally gotten my beloved fan that I fell in love with, ohh happy days~ But the AC guys that were here to fix the AC went away with it instead, I think they will get back with it tomorrow, hard to know what they were doing when they can't speak english...or I have been robbed.
I ate pizza for the first time today, it was good. The pizza reminded me very much like frozen pizza in Sweden but it worked, it did it's job, I was full and satisfied. Tomorrow I will pick up a couple of paintings that I bought that I will sell in Sweden, extra pocket money is always good.
 
Oh yea, me and Andreas had a competition at the gym, I had two weeks on me to lift more than him on two parts and we had the competition todaysadly I did not win. The bet was that the loser had to cook dinner.
You may have won the battle but you haven't won the war!
 
 
Kategori: Allmänt Taggar: Fläkt, Pizza, Vietnam, competition, fan, tävling;
Sleepy:

The fan looks good and cool!!!

Svar: You sir/Ma'am have excellent taste!
Christian "Cee" Mörner

Kommentera inlägget här: