You can't fire me, I quit!

idag har jag en stor nyhet till er, jag sa upp mig på jobbet! Det har blivit för stora förändringar det senaste och allt jag älskade med jobbet är i princip borta. Som jag har sagt innan så älskade jag att jobba där och nästan alla som jobbar där är guldkorn, kan inte säga att jag såg fram emot att jobba varje dag men jag tyckte inte illa om att gå dit.
Detta kansk kan verka väldigt förhastat, speciellt nu när det är så svårt att få jobb men det har inte kommit som en överraskning för någon, cheferna har full förstående och önskar mig lycka till, som sagt, dom är guldkorn. 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra här näst, jag har ett par ideér, kanske börjar plugga eller jobba med något som jag alltid ha viljat testa på. Låt oss se vad the future holds.
 
I'll keep you guys up to date, ciao!
Kategori: Allmänt Taggar: Jobb, förändring, slutat;
Kommentera inlägget här: