Whos your daddy and what does he do?

Så, jag tyckte att det kunde vara dags låta er känna mig bättre och med er så menar jag ni fåtal som kollar in min blogg, but hey I love you all. Jag kopierade en lista från en annan blogg så nevermind alla fjortisfrågor :P

 

Personligt:

Ditt fullständiga namn? Christian Tobias Bertil Mörner

Längd? 177 cm

Smeknamn? Cee

Hårfärg? Sandré

Ögonfärg? Blågröna, en orange-brun ring i ögonen

Hur mycket bryr du dig om ditt utseende? Inte mer än andra

Är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? Not really men jag antar håret

Skostorlek? 44

Jobbar du eller pluggar du? Jag jobbar på UPS

 

Speciellt vänner/folk

Vad heter din bästavän? Jag gillar inte ordet "bästavän" jag har flera nära vänner

Hur många vänner har du? tillräckligt många

När var du senast med någon kompis? I går

Vem sov du senast hos av dina kompisar? Nalle

Vem sov senast hos dig? Måste ha varit Daniel och Izza

 

Romantik:

Vill du ha ett förhållande? Kan inte säga att jag letar men om något dyker upp så visst

Vill du helst att din tjej ska vara äldre eller yngre dig? Jag har ett ungt sinne så yngre

Tänker du mycket på utseendet hos din tjej? Jag vill säga att det är insidan som räknas men jag såklart så betyder utseendet mycket

Är du singel? ja

 

Tankar och skit:

Har du någon fobi? Getingar...jag kan ta mig an lejojn och bjönar men kommer en geting så springer jag mil

Har du någon allergi? nope

Vad tänker du på innan du somnar? allt mellan himmel och jord.

 

 Vad väljer du?

Stockholm eller Göteborg? Jag är en göteborgare så bor i stockholm så stockholm

En galen kväll med killarna eller en mysig kväll med tjejen? Beror på humöret, vem älskar inte en bra film?

Morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska

Mcdonalds eller Burger King? Burger king (fast Max vinner)

 

Skulle du?

Kunna visa dig naken för klassen om du fick 10 000 kr? Går inte i skolan men ne

Kunna sova ute på vintern? Jag vill säga att jag är en svensk viking som alla andra macho killar men jag fryser bara genom att öppna frysen.

Vad klär du dig i oftast? Jeans/t-shirt

Kommentera inlägget här: