Goodbye Friends

Några dagar innan jag åkte så överraskade mina vänner mig. Jag vad trodde bara skulle vara en snabb visit från en kompis (Nalle) som skulle lämna ett par saker slutade med en "good bye suprise party". Eftersom Nalle
 
är en barndoms kompis så gick jag ner med mys kläder och helt ofixad för att öppna men så var Mimmie och Sandra där och jag tror dom kunde se hur shockad jag var haha.
Dom hade köpt och bakat  massa goda saker och så kollade vi på en skräckfilm och bara snackade om si och så. Det var den kvällen som fick mig att inse vad jag flyttar ifrån och jag kommer sakna det, I already do men jag är fortfarande glad över att jag flyttade hit.
 
 Här är det underbara bakelserna som dom tog med.
 
Aja nu ska jag försöka fixa till Wi-fi sen dra bort till gymmet, update you guys later.
Peace out!
Kommentera inlägget här: