Welcome to my crib

Nu har jag bott här i nästan en vecka så jag tänkte visa lite hur jag bor, jag har ännu inte hunnit tagit så många bilder på mitt område men vill ge er en liten overview iaf.
En tour på lägenheten http://www.youtube.com/watch?v=suwNyRnxKmU&feature=youtu.be 
Det här väntade på mig när jag kom fram som välkomst present, VietHome agency sure knows to please a customer
Min gård
 
Finns alldeles bredvid mig.
 
Riktigt nöjd med mitt ställe! 
Ska käka lite frukost och skriva lite emails sen dra bort till gymmet och sen kommer något som jag har väntat på väldigt länge, stay tuned!
Jonas:

Satan vad nice =) Måste kännas skönt att slippa den svenska vintern...

Svar: Det är sjukt nice att kunna gå runt i t-shirts och shorts istället för 20 plagg i sverige...men ändå så har jag AC:n på det kallaste i lägenheten :P
Christian "Cee" Mörner

Jonas:

Helt klart =) Det är så pass alltså? xD

Svar: "You can get me out of Sweden but you can't the Swede out of me" :P
Christian "Cee" Mörner

Jonas:

Point taken ;)

Kommentera inlägget här: