Good night out

Så himla trött idag, igår var jag ute med Andreas och tog en krog runda runt Bui vien street och avslutade på seventeen saloon. Det finns två ställen som jag har fastnat för hittils och det är Seventeen Saloon och ett annat ställe som heter Acoustic där båda har live band. Men det speciella med Seventeen saloon är att det är Western tema så all personal är klädda i western kläder och musiken är mest åt rock  stilen (iaf dom gångerna jag har vart där). Så det var en rolig kväll igår, och jag rekommenderar alla som besöker Vietnam att gå till dom två ställerna.
 
Men anledningen varför jag är så trött är att vi skulle möta några vars namn jag inte ens vågar försöka stava :P och dricka kaffe..klockan 9 på morgonen ( 10 brukar jag vakna och är hur trött som helst). Men vi satt och snackade och bara hade det skönt och senare så gick vi och käkade lunch, a good day.
 
Jag är äntlingen klar med mitt "projekt" som vi har sysslat med i för många dagar. Det var meningen att vara en snabb rolig sak för att visa familj och vänner men det var första gången vi filmade något sånt här och första gången vi har försökt redigera så visa scener är skrattretande dåliga so don't judge too hard :P
Det kommer ta ett tag innan klippen är uppladdade på youtube men dom bör vara uppe lite senare.
 
 
Im so tired today, I was out with Andreas and did a bar run, went from bar to bar around Bui Vien street and we finished at Seventeen saloon. There are two placec that have really cought my eyes and they are Seventeen saloon and Acoustic, they both have lave band playing. But the special thing about Seventeen Saloon is that it's a Western themed bar so all the staff have western clothes and the music there is mostly on the rock style (at least the two times I've been there). So yesterday was really fun, I highly recommend everyone to visit these two places if you're ever going to Vietnam.
 
But the reason why I am so tired is because we were going to meet a couple of friends whos name I don't dare to try and write correctly :P and drink coffee...9 in the morning (I usually wake up at 10 and even then I want to continue sleeping). But we sat and talked and just enjoyed ourself and later we went to eat lunch, a good day.
 
Im finally finished with my "project" that we've been doing for too many days. It was suppose to be a quick and fun thing to show my family and friends but it was the first time we have filmed something like this and the first time editing a clip so some scenes are just terribly bad so don't judge too hard :P
It will take some time before the clips are uploaded on youtube but it should be up in a couple of hours.
 
A bad picture from seventeen saloon
A good night out is never really good until you start with a cocktail
A night out drinking ain't never finished until you eat fastfood
Kategori: Allmänt Taggar: Seventeen saloon, Vietnam, bar run, drinking;
Kommentera inlägget här: